Jul 3, 2009

Mode: Respon.


Hai.

Beberapa hari lepas 'kejadian' itu berlaku, ramai yang masih bertanyakan hal yang sama.
"Guys, Girls."

Yap, sape-sape pon akan cuak dan takut, kan?
Tak kesah lelaki ke pompan ke.
Pssttt, yang macam berani tu lagak je lebey.
:girl_16:
Miahaha.

Tapi aku sebenarnye rasa bersalah.
:girl_8:
Sebab ape?
Yelah, aku dah 'sebarkan' al-kisah ni.

Yang tak takut, jadi cuak.
Yang dah sedia takut, jadi maken cuak.
Yang kunun-kunun berani tu, maken lantang pulek kata aku buat cerita.
[harap kena pada kau pulek la. Baru kau tau langit putih ke biru.]
Pepatah Ayu bukan pepatah Melayu.
:girl_5:

Maaf yep.
Anggap jela hal yang berlaku tu, menjadikan kita supaya lebih berhati-hati.
Jangan pergi merayap sendiri-sendiri.
Jangan ke 'toilet' sendiri-sendiri.

Walau masa aku terkena tu berdua. Tapi mungkin berdua kali ini bukan lebey baik.
Hahaha.

Dalam hati tetapkan iman. Huh, selalu zikir kalau hati dah mula rasa semacam.
Aku bukan kuat.
Aku bukan super.
Aku bukan star.
[eh?]
Hahaha.

Hmm. Amalkan baca ayat kursi. Pasti bertambah kuat.

Kawan-kawan opis ada yang kata aku trauma.
Mungkin.

Aku oke ke tak?
Hmm.

Doakan aku oke.
Sentiasa kuat.
Aku harap.

Sebab aku bukan keje untuk satu atau dua hari je.

Well. Mungkin ada yang memandang enteng dengan bebelan aku kali ini.

'So wat?'
:girl_2:

Nak aku ulang lagi?

[harap kena pada kau pulek la. Baru kau tau langit putih ke biru.]

Jangan anggap aku terlalu lemah. Jadi sebab itu aku terkena.
Tanya pada rakan-rakan yang lain.
Mereka pun sama.

Bezanya, hal itu tak ketara seperti apa yang berlaku pada aku dan Noni.

Esok. Jumaat.
Khabarnya, pihak MAMPu mahu bikin bacaan Yassin.

Alhamdulillah. Sangat berTerima Kasih.
Mudah-mudahan semuanya oke.

Oke.
Moga kita semua selamat!

:girl_9:

No comments: