Jul 10, 2009

Gemerlapan.


Hai.

Kali ni aku nak tampal klip video dari cerita Gemerlapan.
Aku tak pasti lah, berapa ramai yang suka cerita ni. Tapi yang sahih aku suka. Hmm. Banyak lagi.
Ini diantara cerita-cerita yang dibikin oleh orang kita sendiri.
Haaa buat muka! Tulah kalian, sokmo pandang lekeh cerita Melayu. Bandingkan dengan yang luar. Yelah luar lagi bagus! kan? Blah la.

Positif la kawan. Diri sendiri pun tak maju macam orang luar. Ceh!

Tak salah kalau kalau nak kritik filem tempatan. Tapi dalam sesebuah kritikan haruslah membina dan terus beri sokongan. kan?
Haihh. Itu pun nak kena "ajar".
Grrrr!

Ok. Berbalik pada niat asal.

Cerita tentang remaja kolej. Nakal. Manis. Aku rasa lah cerita-cerita Melayu banyak yang manis-manis. Buat aku sengih manjang.
Walaupun Lan A to Z nampak kaku, tapi tak perlu berkira sangat lah! Hiburan kan? Layan. Cerita ringan.

Aku rasa mahu imbas sikit lah cerita dulu.
Ok. Aku tampal.

p/s: Mekaseh Balqis!





2 comments:

fadeeya said...

hehe suka tampal menampal ek skrg....
Tp yg paling best ttp yg Qunutttttttttt tue..

♥ balkidz_hunny ♥ said...

oiiittt...curik ehh..hahaha.. ;p
layan je cite nie..
terimbas kenangan manis & nakal time skool dulu..
ngehehe..

tampal jgn tak tampal.. =)