Jun 30, 2009

Siot kena dah aku!


~~Jam di pc menunjukkan pukul 5:26 pagi.~~

Aku dan Noni baru sahaja masuk ke SOC.

Kami seriau.

Ada sesuatu tadi~
Gangguan.

Dem.


19 comments:

fadeeya said...

Adoila...mengapa la mengacau kami berdua..huhu

acik ayu said...

fadeeya: tula noni. xpsl2 je. pdhal niat baik pe. nak pose. cet!

♥ balkidz_hunny ♥ said...

huhu...gangguan??

hurm..sy juge berpose!

Rozita said...

gangguan apa kah itu?

acik ayu said...

♥ balkidz_hunny ♥ : yezza. kat opis. makhluk2 itu suda mula 'beroperasi"! dah dekat nak pose ni kan. so better berhati2! miahaha!

acik ayu said...

Rozita : erk? tetamu baru? heee.welcum. gangguan makhluk2 tu la rozita. huhu. seksa sunggo kami yang keje shift malam ni. tidaaaaaaaaaaaak!

Ms. Aida Yusof said...

gangguan ape kak u? semalam ank buah sy pon terkena gangguan kat sekola....huhuh


smlm mmg hari ganggu mengganggu kot....

nisy said...

k.u esk kite keje mlm..heheeee

miss_slum said...

aku da dgr kisah pantry itu..wah..sgt menyeramkan..yg aku nakkan kepastian..btol ke si noni tgglkan/larikan diri tgglkan ko mase kejadian itu??...hampes sggh noni..haha..tau la takut..agaks2 la..haha...btw..kesian kamu..btw..harap2 benda itu x mengganas kembali..cukup2 la dia kaco org2 yg beriman spt kamu berdua shj!!:P..huhu..-AMIN-

azza said...

cik Ti ke? hehe

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof : musim mende tu kuar kot? miahaha

acik ayu said...

nisy : tau xpe. kalo x sok pon, akan datang kite mmg akan keje mlm jugak. hua3

acik ayu said...

miss_slum: hahaha. noni ke depan melangkah menghala ke soc cpt cket dr aku. sb aku thalang dgn meja kak suraya. die lg alert dr aku. lampi btol aku malam tu. hua3. aku pon doakan jangan berulang lagi. mati la kite kalo asek kena je! waaaaaaaaaaaaa!!!

acik ayu said...

azza: cik ti la sgt pn azza oiiii! haha

acik ayu said...

miss_slum: eh org2 beriman? muahaha!

miss_slum said...

haha..ayu nie lmbt le..bole plak x pasan perkataan 'org beriman' itew..hehe..ye lah..bkn calang2 org dia nak kaco..hanya org yg kuat, tabah n beriman shja..nak uji la kuuunooon2..hehe:)

Ted said...

Ayu,
Tak faham la file registry tu apa nya?
Tak tau la langsung tak bulih on tapi lampunya da. lampu yg simbol hardisk tu plak langsung tak nyala.... Belum anta kedai lagi... duk bengang+++ lagi

d.O.n.A.t said...

wahh sudah ada kembali ke?? dah lama tak dgr psl kes ni.. sudah muncul kembali..

acik ayu said...

d.O.n.A.t : ha ahh muncul kembali. xske xske xske!!!