Dec 5, 2008

Penentang Jalang??

Hahaha. Tak buleh tahan la bile ingat balik cite Antoo fighter tuh. Klaka wehhh. Siyes beb! Mak aku yang ala2 macho tuh pong bule tumpang sengih je mase tengok. Haha. Nak suh die gelak kaw2 lame lagi la kot. (sebab die tak suke pe saje cite yang ade muke awie.Haha!)
"Apa, Penentang Jalang??" Haha, klaka je Pohji wat muke mase tuh. Ape lagi, Atok die pon bagik la seDas due. Ngahaha padehal Penentang Jembalang. :P
Mase bab Pohji dalam usahe memujuk member seangkatan Atok die pon best jugek. Elok je Pohji bersajak. Hahaha tak bule blah laaaa.
Banyak lagi yang bule wat tersimpul-simpul urat kentot korang nanti. Asek gelak je. Hahaha. Tapi jangan la dibanding kan terus dengan muvi omputeh tuh. Memang tak layak pon. Haha. Tak adil tuh nak compare2. Tak dinafikan la ade je bab busan tuh. Tapi bese la kan. Santai dan enjoy the muvi yea?


P/S: Aku jumpe Tomok kat situ. Hahaha.


4 comments:

ch0ch01ic said...

series k.yu mmg klaka part 2.umi xtgk pon lg.tp stiap kali dgr iklan die msti gelak sorang2.

ni pon tgh gelak sbb teringat iklan 2.huhu...

whohaseverything said...

^_^!

mmg pon umi. pnoh panggung tau mlm tuh.

klaka.

:))

Ms. Aida Yusof said...

~ sj nk tny, kak u admire tomok ke..?? huehue =p~

whohaseverything said...

haha.
tomok?
dulu la.
hahaha.
tp skg kalo jmpe.
bbunge2 jgk ati neh.
hahaha.
cute la die.
:P