Dec 27, 2008

Buang Angin di Melaka?

Sedikit masa untuk mengimbas kembali detik membuang angin busan di sekitar Negeri Melaka yang sudah melilit dibenak ku akibat dari selalu duduk di atas kerusi ofis yang kian lapuk. Bersama keluarga membingitkan lagi Condo D'Savoy yang hembusan anginnya melangkaui hotel-hotel di tepi pantai. (senget benget tudung aku!). Selama 3 hari 2 malam aku tinggalkan negeriku sendiri, ahhh bukannya terasa luaknya. Dan mari teruskan saja lihat antara kenangan yang aku rakamkan ini.


Tidur di bilik ini.


Kegembiraan yang dilakonkan semula ketika ini.



Dan lagak yang ala ala latuk.


Pokok Melaka.


Puas?
Cukup lah.
Nanti aku postkan saja di fotopagesku.
ahaks!





5 comments:

Ms. Aida Yusof said...

~ kak u de fotopages..?? mau link nyaaa =p~

ch0ch01ic said...

xpuas la kak yu.
i want more!saya nak lebih(ala2 iklan celekom!)haha...

whohaseverything said...

Ms. Aida Yusof:fotopages?
ado..
hehe.
dh bg kan?


ch0ch01ic: hahaha.

akustatiklagi said...

umi tu nyibok je kan.....nk lebih byr aaaa kan ayu kan...hahahaha...saje nk cr gaduh ngan umi....tp mmg sket sgt aaaa ayu....hehehe...

acik ayu said...

akustatiklagi : eh kamu?hehe. yeke?
mekasih :)