Dec 17, 2008

Hidup Mesti Terus!

Layan betul lagu page aku ni. Ahaks! Waktu untuk bersantai bersama family suda makin hampir. Tapi mahu ke mana ku bawa kaki ini. Bawa ke mana saja ku pergi. Haa kan ternyanyi suda. Hahaha.

Apa lagi yang mahu ku katakan. Tentang impian? Cita-cita? Bukan ini jalan ku. Tapi hari- hari yang ku lalui ku tempuh nya saja. Lalang ke? Tak la. Aku suka musik. Aku suka seni. Kini, semua takat hobi dan habitat saja. Haha. Mak aku kata, musik tak kemana. Hati aku tetap kata tidak.
Aku teruskan hobi ku biarpun aku tiada sandaran. Belajar musik semuanya sendiri. Hasilnya tak semegah mana pun. Namun, aku tetap bahagia. Gitar itu sudah lama menjadi milik ku. Nanti aku upload disini. Kedua-duanya biasa saja. :)

Lukisan ku makin keras. Aku langsung tiada senyuman untuk dihamparkan. Sayang, hobi ku itu aku biarkan saja. Kesalnya aku. Aku terlalu leka!

Melayang-layang hidup ku kini. Tapi itu bukan tiada haluan. Meski pun kekecewaan :)

Namun,
Sekurang-kurangnya, aku harus berbangga dengan apa yang aku
miliki. Hasil dari usaha sendiri.

Dan segala dugaan yang telah ku lalui, aku pasti mempunyai alasan.
Hikmah itu masih tersembunyi.

Mereka yang hilang akan dikembalikan penggantinya.

Hidup Mesti Terus!











8 comments:

ch0ch01ic said...

kak yu tau petik guitar ke?
i mean played.not just petik x tentu hala :p

whohaseverything said...

petik sng je.
petik petik petik.
hehe.
tp kalo yg ummi maksudkan tuh reti la.
tp x shebat man kidal, sham kamikaze mahupun yuna!
huh.
mereka hebat!
bagai kan semut dgn gajah rsnye.
kak u la semut itu.
ahaks!

Ms. Aida Yusof said...

~ kekecewaan itu pasti sementara. kite punye waktu utk gembira. itu pasti =)

whohaseverything said...

Ms. Aida Yusof: pasti aida pasti. dan kak u doakan aida gembire juge. ~~wink2

nonny said...

Selamat Bercuti:-) asal cm org kecewa jer?...Hope u happy always

ch0ch01ic said...

wahh..hebatnya.
umi kagum klo org pompuan pndai main gitar.
umi dulu penah nk blajar tp susah la.sume jari nk kne gerak seiring.kne pulak umi ni jenis jari keras.haha..

shaY said...

cayok k.u cayok..past is past..
aku pom xtau mn hala tuju lg neh huahuahuaaa

whohaseverything said...

nonny: kuciwaaaa ooo kuciiiwaaa. ahaks. hidup mesti terus.

ch0ch01ic: kembanggg. haha. nk blaja? kak u sedia ajar. wink~~ tp jgn cpt giveup ye. sy sgt tegas kalo bg ilmu ttg gitar neh. :P

sHaY: hua3. ikot mane angin bhembus jela mek ya! :P