Oct 31, 2009

Korang, Terima Kasih!





Terima Kasih korang.
:minimo_43:


2 kali kejutan. Tapi kali kedua tu memang bikin aku terkejut besaRrrRR!
Haha.

Harus. Sebabnya Suria dan Fitri je yang tau.
2 Tahun aku disitu. Belajar bagaimana teknik mengklik tetikus dengan jaya dan tampak kacak.
Belajar tentang menganalisis.
Dari zero to herot.

:minimo_02:

Dan disitu juga, kajian terhadap nilai-nilai kemanusiaan dapat dijalankan gagah sekali!
Aku fikir pengajianku tidak akan habis disini.
:mStudy:

Terima Kasih pada watak-watak utama dan sampingan yang banyak menolong aku.

Para superhero dan superheroin teruskan perjuangan kalian.
Tiada erti rugi bila selalu berdepan dengan dugaan.
:minimo_01:


Halalkan segala kekurangan dan kesilapan.
:mHihi:


Persahabatan kita tidak akan berakhir disini.
:minimo_32:

Oke?


Doakan aku lebih tabah.

Kerna,

Aku mulai zero kembali.

:mTorchlight:


bisikkecil: kita akan selalu jumpa di sini. :minimo_13:



17 comments:

asera said...

terus berjalan tanpa henti,yo!

acik ayu said...

asera: ya yoo ooo. haha

Ms. Aida Yusof said...


selamat berjuang di dunia baru :)

miss_slum said...

jln jgn pandang belakang da..move forward...harus berjaya!ahaks!seselalu update blog nie..penghubung n kesinambungan kepada segala hubungan terlarang n dilarang dan x melarang..ahaha..ape aku merepek ntah..

good luck n moga happy kat tempat keje baru ya ayu!aku akan rindu keretamu di basement selepas ini.

cik intan (◡‿◡✿) said...

.tp dkt trafik light merah, sile berhenti ye kak
.hahahaha

.larikkkkkkkkkk!!

yuki said...

gud luck kt tmpt baru kak u...
lots of luck for u...
terus berblogging tnpe henti....
^^

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof: perjuangan masih belum selesai. cewaaaah

acik ayu said...

miss_slum: ala emmy. ko ngaku jela ko bakal rindukan aku. muahahaha. larrrrrrrrriiiiiiiiiiikkkkk!

acik ayu said...

cik intan: ko ni manjang je sewel. tarek rambot dieeeeeeee . lariiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkk!

acik ayu said...

yuki: teng lisa. luv u dear

Anonymous said...

1 of ur silent reader..love ur blog..btw sudah dpt kerja baru ktne?gomen ke? gudluck :)

yuki said...

leb u 2 3 4.....
^^

suria said...

wahai k.u..
selepas ini aku akan makin rajin menjengah blog ini tnpa disuruh oleh kamu..huhu!!ko tau laa aku ni kan mn reti blog2 nih..xtau nk tulis mende pe..so keep on updating kerna ku ingin tau..huhu daaa mizz uu..muaxxx

acik ayu said...

Anonymous : hai anon. tenkiu ^^ xla gomen. xde rejeki kat situ lg. huhu

acik ayu said...

suria : hahaha. br ko nak rajen jengah la?? :P oke aku akan trus blogging!

haWa said...

ayu, good luck di tempat baru :)

acik ayu said...

hawa: hawa, tenkiu ^^