Oct 6, 2009

Ah tidakkkkk!


Naaaaaaaaahhh.

Betul aku tak suke Aril AF7 tu.
Skuter pink punnn.
:girl_12:

[ups sori para peminat Aril]
:girl_16:

Tapi kali ini aku sudah terjatuh hati dengan Aril.
Ter bermaksud tiada ketersengajaan.
Atau diluar erti kata laen, luar kawalan.

Eh tak tak tak.

Terjatuh hati dengan lagu baru dia je puuunnn.

Nak tido pun boleh lagi nyanyi-nyanyi.
Hikhikhik.

Masa kat opis, kat dapo umah, tengah sikat rambut.
[dalam jamban bilik air punnn.]
:puteh_19:





Tiba-tiba je keliru. Kenapa hati kecil dan besar ini mengakui Aril ni kiut. Oh tidak!

Tapi memang hujung video ni dia nampak kiut pon.
eh, tiddddddddakkkk!
[gegege]

Kalau terjumpa Aril pastu dia kenyit mata kat aku, agak-agak aiskrim aku cair tak?
Ahhhhh tidaaaaaakkkk!!!
:puteh_8:

TidDDdAaaAAkkKKkkkKKkkk!



bisikkecil: Jehan Miskin pun aku dah rasa kacak sekarang ni. Awan Dania la ni. Haihh. Ahhh tidaaakkk!

14 comments:

- rOxY - said...

hahahah..
u nie keLakar La...
:p

~♥ cik intan® said...

.gediks gile! ;p

Emynz said...

Jehan miskin ensem . anda perlu pemeriksaan mata yg serious. kerna statement itu agak kronik. menaip didalam bahse skema adalah sangat best lol *larik ke antartica*

acik ayu said...

rOxY : klaka?? ahhh tidaaaaaaaaaaakkkkkkkk! :P

acik ayu said...

~♥ cik intan®: gedik. tidaaaaaakkk!eh tp xpe. haha

acik ayu said...

Emynz: die sebenarnye tiade ensem. tp semenjak berade disisi scha, tiba2 keensemannya terserlah. tp sebenarnye die tidak ensem! oh jehan...haha

Ejump said...

aril?... erkk!!~~
hehehe....

ala..mawi ok wat?..ahahaha...( gelak jaat )

yuki said...

muahahahahahha.....
jehan tu leh la tahan lagi....kot....ngeh ngeh ngeh....
aril?erk....ok2....try pokus tang mane die kiut tuh....hohohoh

^-^

Ms. Aida Yusof said...


lagu ni mmg bes. tak tipu. jadi jiwang! pastu berangan! best! hehehe :D

acik ayu said...

Ejump: mawi? uuuu makcik2 je ske die. akaka [gelak jaat jugak] :P

acik ayu said...

yuki : hahaha xdpt terima hakikat la tu. lol :P

Anonymous said...

Ms. Aida Yusof: haa siyes kan lagu die best? haha. luv u aida [supot aku sunggo ,haha]

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof: haa siyes kan lagu die best? haha. luv u aida [supot aku sunggo ,haha]

Ms. Aida Yusof said...


pom pom paa...pom pom paa....

yea~

*bayangkan sy tengah joget sambil kibas2 pom pom. hehe :D*