Jun 16, 2009

Imbas kisah orang lain.


Hieya!

Banyak rentetan cerita yang masih belum dapat aku coretkan lagi.
Sibuk dengan hal yang entahkan apa2.


:girl_10:

Dan aku selalu jumpa klip video yang manis2.

:girl_5:

Hanya itu yang mampu aku tampalkan buat masa ini.
Hehe.

Kali ini tentang pasangan kapel yang dulu nya 'panas'.
Panas sebab sangat kiut dan manis.


:girl_4:

Tapi, dah putus pun.


:girl_16:
Hahaha.

Nostalgia lama, mungkin.
Aku imbaskan lagi.

Suka tengok!



:girl_14:



2 comments:

Mr K said...

Agak ssh sbnrnya nak kekalkan percintaan ni. Nak2 bila dua-dua cantik/handsome.

Btw, aku sedang mencari blogger yang suka memberikan pendapat. kalau kau adalah org tersebut, jenguk2 lah blog aku. Nak follow pun x apa =)

acik ayu said...

hehe.

percaya pada jodoh la Mr K.
bkn bgantung pada paras rupe je.

mekaseh sbb jenguk blog aku.

=)