Aug 28, 2009

Sangap dah ni.


Aku teringin sangat nak sound tepek.
Tepek betul-betul kat dahi makhluk yang saja bikin onar.
:puteh_20:

Tapi bila aku baru je nak bertukar jadi gaban [gaban pompan akulah tu.],
selalu muncul ayat ni--> "sabar weh, bulan puasa ni"
Haih.
:puteh_3:

Tunda kemarahan.
Tarik napas dalam-dalam, bila muka dah naik biru baru aku lepaskan.
Hahhhhhh.
:girl_6:

Dera diri sendiri.
:puteh_30:

Haih.
Mengeluh lagi. Aku stat melayang ke arah tuju yang lain.
Yang rasanya lebih mencabar kewibawaan aku sebagai pekerja yang gemilang.
hak!
:puteh_1:


"Dapat tak duit raya dari bos BeSar agaknya ek?"
:puteh_2:

Bisikkecil: no more duit raya yang moralnya tinggilah tahun ni dari aku. Hawhawhaw!
:girl_16:


2 comments:

Anonymous said...

Huh manjang jer ada yg tak puas hati .. apa kes tuh? buat balik dibals baik kan?

acik ayu said...

Anonymous : hye encik anonymous [lagi]. manusia xpenah puas, sbb masing2 ade kelemahan dan masalah tersendiri. kamu pon bunyinye mcm xpuas ati je dgn entry ni? [peace] buat jahat dibalas baik pon tiade masalah. [puas?haha]