Aug 22, 2009

Lagi Gila?


Aku termengantuk di pagi hari.
Mode puasa. Tapi bukan sebab puase aku terngantuk.
Bukannya diluar kebiasaan.
:puteh_16:


Alasan : Sebab ketidakpuasan berada diatas katil sambil tersenyum melelapkan mata.
[wah!]
:girl_16:

Jadi untuk menghilangkan ngantuk buat sementara waktu, pantas aku berdepan dengan blogku yang seketul ini.

Kalau aku mengomel masa ini, adakah dikatakan termengumpat?Atau termengutuk?
[sila beritahu dikotak komen nanti. terpulang jika kalian rajin]
:puteh_1:

Aku mula.
Pagi tadi, seawalan aku sampai opis yang kepam ini. Hati sudah sedikit suam.
Asalnya hati sejuk. Kering. Mulia.
[Hahaha. tambahan!]

Terusik. Ya gurauan yang tidak sesuai.
Tiba lewat ditegur, tiba awal lagi ditegur?
[usah perli.]

Yang penting, bukan kerjasama. Tapi aku yakin bukan aku yang paling lewat!
Ada yang tersangat lewat.
[yang berasa dirinya hebat, kesilapan diri dinafikan.]
:puteh_25:

Sempena bulan yang tersangat hebat kemuliaannya ini, aku pohon maaf jika aku TERlewat tiba sejak akhir-akhir ini.
[pada kau yang terasa la kan.]
Dan terima kasih sebab libatkan aku dalam permasalahan kau dengan ###
:puteh_5:


Tukar topik.

Alhamdulillah, sempat berteraweh semalam.
Payah untuk aku dapat luangkan masa untuk hari pertama.
Ramai. Sangat.
Syukur.

Kebestian: Dapat 3 beradik teraweh bersama. Tiada komitmen lagi dengan 'buku'!

Sekian.
:puteh_19:


Bisikkecil: Cukoplah isu raya. letih lah dengar.

10 comments:

Ms. Aida Yusof said...

mimi dah abes blajo ye?

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof : abes dah. tp konvo blom lagik. hee

Ms. Aida Yusof said...

oh, seronot la complete ber3 :)

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof: haha. byk gelak je aida kalo bertige complete.

yuki said...

urm termengumpat or termengutuk?
due2 pon bukan....
=)

acik ayu said...

yuki : bukan ke?hehe :P

yuki said...

aa..tu dlm kategori erm......
terluahan perasaan...
hak

acik ayu said...

yuki : haha. tepat la. wah sgt memahami!
:P

yuki said...

tepat eh?hihih....
full marks untuk saye.....
yeayy.....
=p

acik ayu said...

ketepatan! yeay!
:P