Jan 11, 2009

kak maziah ooo kak maziah.




(Di Village View, Kajang.)

Hilang sudah team leader yang sporting.
Waduh.
Mana kok mau dicari gantinya?
Kak Maziah yang suka gaduh dengan Fitri.
(Aku suka segmen ini.Har3!)
Kak Maziah yang suka gelak kuat.
(takpe, Emy Hawa pun sama.Haha!)
Kak Maziah yang makin hari suka tonto
n cerita korea.
(Noni tukang cadangkan cerita apa.)
Kak Maziah, team leader yang terlalu low profile.
(Dia respek orang, lalu orang pun respek dia.)


Aku fikir korang lebih mengenali siapa kak Maziah.
Siapalah aku untuk menilai kak Maziah.
(Hua3)

Mari menilai Kak Maziah dengan menghantar kan 'undian' secara pukal di kotak komen aku.
(Hahaha!)


P/S: Untuk Ummi tergedik, jangan lupe daku disini. Lagi2 kalau ada jawatan kosong. Hua3!


16 comments:

Emynz said...

Hahah igtkan Puan maziah kat kas tadi :P,

whohaseverything said...

Emynz: hahaha. bkn la kak meen. tp kak maziah ni ex student kas gak dulu.hua3.

Anonymous said...

huhuhu....sedey..kak maziah dh benti..x de la tempat nk mengadu nasib....hahaha...tapi apa pon kak maziah tetap yang terbaik...

Anonymous said...

k maziah is the most coolest person in SOC... May god change the current leader profile, as low as k maziah profile... bcoz they thought SA is kuli, but forgot that the fact they are kuli too.. :)
pedas ke cili, tu termakan la tu.. hahaha...

Ikhwan said...

k maziah seorang yang berjiwa rakyat. undilah k maziah dengan menaip ON MAZIAH ke 31367 dan dapatkan wallpaper k maziah dengan percuma selama seminggu. Atau taipkan ON SCCOOL untuk nada dering "KAU PERGI JUA" dendangan k maziah sendiri. Jangan lupa untuk melanggan sekarang! Taipkan ON MAZIAH sekarang!

ch0ch01ic said...

sapekah anonymous itu?
sengal la ko ikhwan!

eh,nape ade umi tergedik tu kak u?
nak kene nih!grr...

Ikhwan said...

ha chocholic ni lagi sorang...pergi tanpa belanja aku dulu. untuk belanja aku, taipkan ON IKHWAN01 ke 31367 untuk menderma sebanyak RM1, ON IKHWAN02 untuk RM2 atau ON IKHWAN09 untuk RM9. Taipkan ON IKHWAN sekarang!

whohaseverything said...

Ikhwan: cis ikhwan. promote diri cdiri kah? :P

ch0ch01ic: sape ntah.hahaha! umi gedik dgn suami je.tau tuh.
hahaha!

Emynz said...

Hoh yeh, igtkan pn maziah benti kas keje 1 tempat ngan areyueh.Cey cam best je eja name areyueh lol!!

whohaseverything said...

Emynz: geget kang kak.hahaha

nonny said...

huhu sedih nyer bc entry nie...syg kat Maziah..we will miss u 4 ever

whohaseverything said...

nonny : huhu.wajib cdey! huhu

d.O.n.A.t said...

malam tadi aku bermimpi.. kak maziah dpt prisma and dpt meja kak haswani tu.. hahah.. ntah cmne beliau leh masuk dalam mimpi aku..

whohaseverything said...

d.O.n.A.t: haha, yeke?? bakal2 join mampu la kot.keh3. selamat kembali kak maziah.hahaha!

shay said...

hehe k.maziah best2...

whohaseverything said...

shay : hahaha btol3