Jun 6, 2008

Perjalanan ku terbatas??(_ _)?

semalam, rege minyak naek! gyler dow...haha...kenape dan mengape...euwww...sungguh menyakitkan ati.dalam pale dah pikir dah...abesla aku pasni, terbatas la perjalanan hidup ku..(T T)! aku xdekla kuat jalan sangat. tp kalo dah sekali gerak tuh, jauh la jugek..kih3...
Mekaseh pade teman2 yang anto SMS...'Ayu, Cpt isik minyak!' hahaha...Tp aku xkuar isik pon...sbb pe?aku neh seorang yang begitu malas nk berebut2...serabut2...xpela, bgk chance kat org luar sane tuh (^~)! So, dok jela dalam SOC...(opis aku le tuh)...menambahkan saket pinggang n kebas2 di ***tot! =p
Balik dr Opis, tenung meter minyak...'hmm cukop ke neh?arini mmg oke, sok?' huh, garu lutut...sbb lutut gatal,bkn sbb otak yg berpikir tuh kat lutut...(^~)! drive pon slow2 jeeee..
hehe cukop pon g keje pg td, siap buleh simpan tuk pulang ke umah lagi tu..heh! selamat2.. Arini keje 8 jam saje,best dan punye rase nikmat.setelah keje 16jam dua hari berturut2..huhu...dah lame xwat keje gitu. Letey nak mam***! Sape2 yg keje lebey 16jam tuh aku tabik spring la yer...haha! gyler la!

2 comments:

Aida said...

~welcome to the "blogger" world =)

ahj-sd2 said...

selamat.. selamat.. :)