Dec 3, 2009

Berjalan terus.



Hai kawan-kawan.
[uhh tetiba je ingat yus raja lawak. haha]

Jarang sudah kan aku tulis entri baru. Tapi si busuk rupanya masih ada di sekitarku. Menyindir aktiviti harian yang kian jarang aku lakukan.
Tanpa sedar dia menepuk talam sendiri.
:mHurm:
Ah abaikan. Dia 'saket' mungkin. [kesian. moga cepat sembuh ya?]

Aku mulai terasa bagai roda hidup ku mula berfungsi dengan betul.
Kitaran tidur pun makin baik.
Gelagat kawan-kawan di opis baru,
Alhamdulillah.
Aku masih dalam proses penerimaan.
Dan moga mereka juga redha menerima aku.
:minimo_05:
HaHahHAha.

Ok. Kalih topik.
Pengalaman baru aku.
Join workshop dan conference.
FIRST event.
3 hari menempek kat Royale Chulan.
Gali dan kongsi ilmu baru.
:minimo_40:
Makan? Sangat meriah.

:minimo_41:

Meriah bukan?

Psttt Nisa, tak perlu la diet!
[Miahaha]

Hm.
Minggu hadapan aku masih punya trening lagi.
Tambah lagi ilmu.
Alhamdulillah.


:minimo_39:

Oh.
Lupa. Pada yang selalu menjalankan kajian aku ni selalu online atau tidak, mengira kekerapan update status di mukabuku aku. Kesimpulan dari analisis tu kadang-kadang tidak melihat tabiat diri sendiri. Payah tu.
:mKanta:
Terima Kasih la ye.
Kurang kerja ke kawan?
Ke kurang ajar?
Oh. Terlebih sudah.


Oke la.
Adios!

Bisikkecil: Jaga diri kalian!!

10 comments:

MakTEH said...

aku menanti saat2:"talk to my hands"
hahaha. aku kene diet!

acik ayu said...

smoga ko gagal.

haha. jahatnye aku

- rOxY - said...

selamat jage diri juge..
:D

acik ayu said...

roxy: haha. taking care ya?

Ms. Aida Yusof said...

bes nye ade training makan2...
mau jugeee :P

intanurulfateha (◡‿◡✿) said...

.kak u busuk! ;p

acik ayu said...

Ms Aida Yusof: hehe. bukan trening makan2 tau? hahaha :P

acik ayu said...

intanurulfateha (◡‿◡✿) : intan busuk!

suri said...

wow....mkn best woo!!!ko jgn lgi berisi after kuar scan plak tau..!!

acik ayu said...

suri : haha, kalau berisi gak. ko nak kata ape?? hahaha