Nov 11, 2009

Jiwa terkacau.



Hai.
Aku disini.
Kau ada disana?
Oh merepek suda.
:D

Aku online sebab keje takde lagi. Makanya, penyibuk biru jangan risau kalau aku masih disini.
Jaga hal sendiri dan coba hormati orang yang lebih senior dari kau.

Aku emo?
Bukan, tapi aku terasa.
Aku juga terusik bila kawan aku diusik.
Aku akan pantas marah bila kawanku disindir.
Mari aku hadiahkan cermin besar lagi indah buat diri kau.
KAU MAHU TAK??

Apa jua perbuatan jahat kurang baik yang kau lakukan,
pasti ada balasannya.
Menanti dalam cepat dan lambat.

Dan untuk lelaki 'pink',
Hati yang kau perkotak katikkan,
jiwa yang telah cuba kau sentuh,
Ilham madah dari tanaman tebu kau itu,
kau akan nampak hasilnya.
Bukan dari aku,
tapi dari takdir kau sendiri.
Jangan cuba berpaling,
kerana aku tak akan mengerling walau sedikit pon!


Bisikkecil: Alhamdulillah.

17 comments:

kaudanaku said...

i like this entry..
biar kan iaa berlalu..just follow the flow!!pada penyibuk2 biru ko mmg diam2 ubi berisi tp isi nye busuk..hahaa

intanurulfateha said...

.wuuu~
.kak u oke x ni?

Anonymous said...

biler acik ayu bermadah...
:D

acik ayu said...

kaudanaku: jadi positif!!

acik ayu said...

intanurulfateha (◡‿◡✿) : wieee, kurang oke. teraniaya! :(

acik ayu said...

- rOxY - : hanya bermadah bukan berhelah! :P

Daya said...

cubit peha kiri.. peha kanan pun terasa/
cam tu laa rasa kalau kawan diusik kan kan

Aida said...


kak u...........................
saba eh?
itu bukan petande kite lemah & tiade luck kan?
pasti ada! ye pasti! :)

yuki said...

err....cm susah nk dipahami yeh entri kali ni....<---kerut2 kening...
tp....pedulik kn saje si penyibuk biru tuh.....name pon penyibuk.....
betabah kak u.........
^^

salwa - salwaism said...

sabo ye.. saye penah de pgalaman lg pahit dr tue..[tetibe]haha..
salam kak. saye ade follow bog ni..=p

acik ayu said...

Cik_daya: ha'ah naseb baek de peha.muahaha

acik ayu said...

Ms. Aida Yusof : tgh bersaba ni. huhu tq aida

acik ayu said...

yuki: pyh nk phm ek?meh ceting.ngahaha

acik ayu said...

siti salwa nabila : sepahit kopi tanpe gule ke?huhu. eh, tenkiu dtg jenguk!

yuki said...

huk...nk tego kt ym tp kak u tuh ngh jiwe kaco...tatot nk tego...
hohohoho

acik ayu said...

yuki: eh xde la. hidup kene bahagia slalu! ^^

yuki said...

muahahahahahah...bagus2....