Nov 8, 2009

Selamat Hari Ahad.

Hai. Hari ini aku cuti.
Semalam pon.
:mJahat:

Aku dah keje normal hour. Harap maklum.
:minimo_16:

Ok. Pasal keje baru?
Aku rasa aku memang kosong kot pasal mende baru ni.
Kak Sal kata: "Bila mula sesuatu yang baru, kita memang akan jadi kosong."
[tenkiu kak sal :)]

Jadi kesabaran kena tingkatkan lagi la ye tak?
Emosi pon kena handle baek punya.

---------------------------------------------------------------------

Masalah dengan HR company lama.
Semalam aku dah naik kan sore.
hah.
Maaflah kalo terbiadap.
Salah sendiri tapi senang-senang campak gitu je kat aku.
Cis.

Gaji aku.
Masih dalam 'tangan' dorang.
Ingat aku ni ulat ke?
Boleh hidup dalam batu, makan daun-daun?
:minimo_24:
---------------------------------------------------------------------

Aku tengah mengadap cite Impian ni.


Heroin: Amy Mastura.
Hero: Azhar Sulaiman.

Hah yelah 'akak' aku tu.
Muahaha.

Sempoi je cerita ni. kan?
[aku tanya pada yang dah tonton saja oke. :P]

"Senyum sikit?"
Hehe.
Pastu 'Yasmin' sokmo bikin muka kiut.
Haih sempoi la hang kak Amy!

:minimo_30:
Dulu selalu berangan nak stay kat cameron.
Haha.

Pstt, Suria nati kita carik umah ni oke?
:minimo_02:


Luv u Kak Amy! :minimo_19:


6 comments:

cik intan (◡‿◡✿) said...

.kite pun nk duduk kt cameron
.tp lepas kawen lah ;D

.nti leh lah jd jiran kak u
.ekekeke!; p

fndrocka said...

azhar suleiman memg antara hero paling romancetik.serasi dgn amy

acik ayu said...

cik intan (◡‿◡✿) : haha bley3. best kan kalo dpt stay sane. smpai muak mkn strawbery. ahak!

acik ayu said...

fndrocka : sgt romantik. natural kan? hehe. nway. tenkiu dtg jenguk! ^^

suria said...

haa bleh2..aku dah jmp umh ni..dkt smoke house kut..tp pegi mlm..nnti aku bwk ehh!kl xde org nk ikut kite..kite pegi ber2..hahaha

acik ayu said...

suria : haha menjawab! cayala