Aug 5, 2008

Salam Ogos..

Hehe,lame betul aku tak update blog neh.KeBizian yang terlalu ke ek?Hik...Gitula gamaknye. Banyak citer,banyak al kisah..Dan itula namenye kehidupan..Dulu rapat, sekarang dah kurang rapat,tuh dr segi frenship la. Yang jauhhh pulak,kini dah hampir-hampir dekat..hahaha...

Kdg2 kite rase dah kenal sangat dengan seseorang,tp
sebenarnye tak pon. Banyak lagi yang kite tak tau. Selalu berkongsi pengalaman, citer, al kisah...Tak bermakne kite same haluan. Kan?

Umur baru nak menjangkau 26 tahun tp aku dah jumpe pelbagai jenis ragam manusia. Semuanye pelik2...Hehe,kebanyakannye pentingkan diri sendiri. Yelah, memang mudah nak mencarik kawan yang suke singgah bile dorang susah. Bile dorang hati senang, masing2 blah. Nak mintak tolong pon berkire2. Jage hati member ni pon haa payah. Rase teraniaye tak? Hik. Takpela, Tuhan Maha Adil dan aku harus akui juge bahawesenye tiade manusia yang sempurna ^_~

Aku dah menjalankan tanggungjawab sebagai seorang sahabat dan sebagai seorang
yang bergelar manusia. Biar pun kurang sempurna, tapi aku harap ianya memadai.

Okelah, jumpe lagi nanti.

Selamat beramal =)




No comments: