May 17, 2010

Selamat Hari Guru, Cikgu.



Selamat pagi. Hai.
Makin lama makin jarang wa apdet entri blog.
Wa bukan penulis tegar.
:D


Wa tak tau nak stat cerita dari belah mana.
Kalau pasal diri wa. Oke. Kadang-kadang rasa 'turun' [down]. Bukan sebab tak kawin lagi [orang selalu kaitkan wa dengan fakta ini.] Tak kuasa i.[eh.] Hidup bukan untuk kawin saja oke. Tapi kawin itu wajib. Itu bila dah ketemu pasangan dan sudah mampu dari segala segi.

Eh.
Oke. Tuka topik.

Piala Thomas. Kalah, oke. wa bole terima wat.
Lagipon bukan melayu yang main. Try budak-budak melayu yang main.
Yang semangat macam anak-anak arwah pakcik sidek.
Yang tak warnakan rambut.
Eh sebab apa wa kaitkan dengan point tu?
Entah, sebab kalau solat nanti tak sah kot.
Hahah.
Padahal wa pun pernah warnakan rambut je kan. Cerita 8 tahun dulu.
:P

Wa lupa nak selitkan pasal neo.

Kesian dia. Eksiden 2kali.
Pertama kali, di balakong.
Kedua kali, di tiang garaj.

Harap, takde dah ketiga kali, kelapan kali ke.
Minta jauh dari persimpangan dilema.
Dapat merasa camne nak setelkan sendiri hal-hal urusan baiki kereta.
Takde la sepenuhnya mengharapkan bantuan lelaki je kan.
Gagah kan wa?
:P
Tapi jangan belagak sangat sampaikan tolak pertolongan insan yang terlebih kudrat tu kan.
Boleh je. Tak dose. Selagi tak gedik.
hahah.

Rasanya ramai kawan wa nak kawin bulan depan. Cuti sekolah. Biasalah. Bila lagi nak gunakan cuti sedara-mara, anak buah, anak tak buah kan?
Hahah. Seronok je wa rasa. Betol tak?
:P

Selamat Pengantin Baru buat Azi, Wan Nazarina [beb, lu langkah bendul wa ni.chais!], Moo [sori beb, tak dapat datang kenduri lu.] dan siapa-siapa lagi la yang tak jemput wa.
Takpe wa ingat sampai mati.
hahah. Ape kes.

Sudah la ek. Wa rasa idea berterabur ni. Lagi-lagi tak dapat join kawan wa pegi holiday. Sabah plak tu. Dem.
Korang jaga diri baik-baik la ek.

Tajuk memang lari dengan isi. hahah.

bisikBESAR: apedehal wa nak tuka kata ganti diri wa. hahah.

6 comments:

lieya_ginger said...

lu aper hal babe ??? hahahahah.... wa tarak hal...

Anonymous said...

nice to meet you..hahaha..tbe2..ni pn lari tajuk ni

wa yg bernama suria said...

tu laaa lu...wa ajak join lu xmo...skunk dah cedey2..tp mmg entri selamat hari guru ni lari topik sgt2...aku ter'perasan"sesuatu...muahahahahahha

acik ayu said...

lieya_ginger : wa tarak hal. jom kopi secawan beb. haha

acik ayu said...

Anonymous : hai syg. aku mcm kenal ko je? hahah

acik ayu said...

Anonymous : lu pasan mende beb? hahah. wa nak ikot lu la. tp wa xde rezeki je punnnn. hohoh